Udruga Hrvatske Autoškole
Gdje se nalazite:   Početna Novosti strana 1

Arhiva novosti

Usprkos velikom otporu vlasnika 337 autoškola, koliko ih djeluje u Hrvatskoj, krajem listopada usvojen je zakon kojim se tržište autoškola liberalizira. Ukidaju se minimalne cijene nastavnog sata, a formiranje cijena prepušteno je tržištu. I dok u Vladi očekuju da će to dovesti do pada cijena, strukovne organizacije autoškola tvrde suprotno: srozat će se kvaliteta obuke budućih vozača, a pad cijena, ako do njega dođe, bit će posljedica dumpinga, što dugoročno nije održivo.

09.11.2017. // 15:14 Opširnije...

OD IDUĆE GODINE VRIJEDE NOVA PRAVILA ZA AUTOŠKOLE: 7 glavnih promjena koje donosi deregulacija tržišta Prošlog mjeseca usvojen je zakon usklađen s Europskom direktivom o uslugama kojim je provedena deregulacija tržišta autoškola. Ovaj zakon donosi određene promjene.

04.11.2017. // 12:37 Opširnije...

Produljenjem dozvoljene starosti vozila B kategorije na 10 godina starosti, A1, A2, A, AM kategorije do 15 godina starosti a za ostale kategorije vozila do 20 godina starosti gospodarskim subjektima koji obavljaju djelatnost autoškola olakšao bi se rad te smanjili troškovi zbog produljenja amortizacijskog vijeka vozila. U vrijeme gospodarske krize, smanjenja broja polaznika autoškola te sezonske naravi posla, sve veći broj instruktora napušta svoju profesiju jer od nje jednostavno ne mogu dostojno živjeti.

17.09.2017. // 17:47 Opširnije...

Ako nemate namjeru propisati ili donijeti minimalnu cijenu rada JMIENS i osigurati kvalitetan rad autoškola, a vidim da nemate, molio bih Vas u ime struke i Udruge Hrvatske autoškole da prijedlog koje je izradilo Udruženje autoškola pri HGK i proslijedilo vam Nacrt prijedloga Pravilnika o elementima za određivanje cijene nastavnog sata za nastavne predmete Prometni propisi i sigurnosna pravila i Upravljanje vozilom u ovakom obliku ne uzimate u obzir i odbacite jer je to lakrdija, to nije ono što mi želimo. Nisu nam potrebne nove komedije u režiji pojedinaca. Žalosno je da se zakon donosi na ovakav način.

05.07.2017. // 17:14 Opširnije...

Prije svega, navedeno se odnosi na kaznene odredbe i kriterije zabrane rada, stručne kvalifikacije i prijelazne odredbe, odnosno pojašnjenje, raščlambu i kriteriji za primjena istih. U tome posebno ističemo članak 213. Zakona koje se odnose na donošenje zabrane rada autoškole. Stalna zabrana rada, najteži su oblik kažnjavanja i trebale bi svoje opravdanje imati kroz jasno definirani oblik, težinu, količinu, recidiv izvršenog prekršaja, te jasno preciziranu odgovornost autoškole kao tvrtke i stručnog radnika – pojedinca u protivnom radi se o netransparentnoj kolektivnoj odgovornosti.

23.04.2017. // 15:39 Opširnije...

Stranice:   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16  |  17  |  18  |  19  |  20